Jahreskonzert 14. & 21. März 2015

Musikverein Goldingen spielte sämtliche Trümpfe aus

Standing ovation für dä Musikverein Goldingen!!

Es bitzli hät üse Dirigent dä Toby ja nahghulfe, dass alli Konzertbsuecher vo z’vorderst bis z’hinderst mitgmacht händ, aber pssst!! ;-) Als Musikant gits kein grössere Lohn, als zwei weekend innere volle Halle und vor so eme Publikum dörfe z’spile, es isch eifach überwältigend.

Ebefalls en riesige Dank a alli wo i irgendwelcher Form zu dene beide erfolgriiche Konzertabig biitreit händ. Es brucht so viel Lüüt und Helfer, dass mer sicher es paar würd vergässe und drum möchtet mir eifach in Globo allne es herzlichs Dankeschön usspräche!

Öb Musikant, Dirigent, Helfer oder Bsuecher - Ihr alli händ dezue biitreit, dass dä Musikverein Goldingen mit dä Konzert 2015 es wiiters Kapitel i dä Vereinsgschicht erfolgriich abgschlosse hät.

Als nächschte grössere Alass stoht üs am 9. Mai dä Kreismusiktag in Eschenbach bevor, wo mir üs i dä 3. Stärkeklass mit em Werk „Invicta“ bewerte lönd. Mir freuet üs, wänn Ihr üs au det zahlrich würdet unterstütze.

Hier gehts zum Bericht Zürichsee-Zeitung

Hier gehts zum Bericht Südostschweiz

Hier gehts zu den Konzertfotos 2015

Unter nachfolgendem Link findet ihr das vollständige Konzertprogramm: