Sonntagsprobe 29.01.2017

Für Musikante isch es halt scho unglaublich früeh, am Sunntig-Morge am Nüüni scho mit dä Sunntigs-Prob z‘starte. Doch d’Registerleiter händ üs top motiviert und so häts churzi Ziit spöter scho us dä verschiedene Schulzimmer g’soundet und gschläglet! ;-)

Viele herzliche Dank dä folgende Registerleiter für eueri super Arbet - es isch echt cool gsi mit eui:

le herzliche Dank dä folgende Registerleiter für ihri super Arbet – es isch echt cool gsi mit eui:Livia Schönbächler – Flöten/Klarinetten
Adrian Eugster – hohes Blech
Markus Hobi – tiefes Blech
Markus Gadient – Saxophon
Adrian Schilling – Drums/Percussion

Nach em Mittag hämmer dänn no innere churze Gesamtchor-Prob s’Glernte meh oder weniger chönne umsetze oder zumindest probiere. J

Mir hoffet ihr heget dä 18. + 25. März 2017 scho rot i euere Agenda makiert und mir chönget eui dänn d’Frücht vo dä hütige Prob präsentiere. Unter em Motto „Tierisch Gut“ händ mir wieder es tolls Konzertprogramm zämegstellt. Findet ihr nöd au das Motto passt beschtens zu üs??PS: Will mer so konzentriert a dä Arbet gsi sind .. häts leider nöd mal glanget zum es paar Föteli z’mache.